Kako u modi, tako i u kozmetičkoj industriji, nove sezone nose sa sobom nove trendove. Iz godine u godinu možemo da primetimo promene koje se odnose na sastojke u kozmetičkim proizvodima, njihovo pakovanje, doziranje i tome slično. Takođe, svake godine možemo videti poneki novi trend koji se odnosi na određeni tip proizvoda i njegov način upotrebe. U ovom tekstu vam donosimo detalje o tri trenda u kozmetičkoj industriji koji su obeležili godinu iza nas, a pretenduju da održe vodeću ulogu trendova za 2022. godinu.
Manje je više
Ovaj trend postao je veoma popularan tokom 2021. godine, a čini se da će uzlaznom putanjom nastaviti i u 2022. godini. Žene i devojke širom sveta, nastoje da svoju dnevnu rutinu nege i šminkanja što više pojednostave. S obzirom na situaciju i globalnu pandemiju, neosporno je da se mnogo više vremena provodi kod kuće. Posete kozmetičkim salonima se dešavaju ređe nego inače, ali se istovremeno povećava interesovanje za brigu o sebi u kućnim uslovima.
Briga o licu u kućnim uslovima dovela je veliki broj žena do zaključka da lice može da se neguje sa svega nekoliko preparata, ukoliko se koriste preparati koji su odgovarajući za tip kože i kada se koriste u pravo vreme.
Na primer, kada je reč o osnovnim proizvodima za negu lica mlade kože bez nekih nepravilnosti, dnevna i noćna krema su potpuno dovoljne. Naša preporuka je na to dodati i kremu za predeo oko očiju, naročito tokom jeseni i zime, imajući u vidu da je taj deo kože izuzetno tanak i veoma jednostavno se može isušiti brže od ostatka lica.
Rasprostranjenost proizvoda je, čini se, veća nego ikada, pa tako svaki tip kože može pronaći savršen preparat (ili više njih) za negu kod kuće. U asortimanu Logona proizvoda nalaze se kolekcije proizvoda koje su pogodne za masnu, osetljivu, suvu i normalnu, kao i zrelu kožu. Kao i preparati za čišćenje lica, pogodni za sve tipove kože. Naravno, svaki od preparata može se sa ponosom smatrati potpuno prirodnim, što je i odlična uvertira za naredni trend.
Prirodna kozmetika i održivi razvoj
Bez obzira na činjenicu da Logona već preko 40 godina važi za jedan od retkih brendova, čiji su proizvodi potpuno prirodni, ponosni smo na razvoj svesti kako potrošača tako i drugih brendova, kada je reč o prirodnoj kozmetici i načinu na koji zajedno možemo uticati na svet oko nas.
Tokom 2021. godine došlo je do velike ekspanzije brendova koji nude prirodne proizvode. To se dešava i dešavaće se upravo kao posledica izbora i želja potrošača. Čitanje deklaracija i tumačenje proizvoda je od izuzetne važnosti pri odabiru savršenog proizvoda za vas. O toj temi smo pisali odavno, a članak možete pronaći ovde.
Kada kažemo da je došlo do ekspanzije brendova, ne mislimo samo na nove, već i na postojeće brendove koji teže ka tome da u svojim proizvodima koriste čistije sastojke.
Kao što smo pomenuli, Logona u svojoj višedecenijskoj istoriji prošla je kroz brojne faze, ali kada su u pitanju sastojci u preparatima, jedna stvar jeste i ostaće nepromenjena – svi su prirodnog porekla i/ili su nastali u kontrolisanim, organskim uslovima.
Takođe, proces samog nastajanja preparata čini njegova proizvodnja. Ali i proizvodnja njegove ambalaže i pakovanja, i uticaj kakav ta proizvodnja ostavlja na životnu sredinu. Sve o odnosu Logona brenda prema prirodi možete pročitati ovde.
Kada brinemo o prirodi, brinemo i o nama samima. A to je trend koji treba zauvek da bude aktuelan.
Ipak, vratimo se na trendove u nezi kože koji su obeležili 2021. godinu i sigurni smo da će u 2022. biti još popularniji.
Probiotici u preparatima za negu kože
Iako ga navodimo poslednjeg, ukoliko bismo morali da se opredelimo za trend koji je potpuno nadmašio sve ostale u ovoj godini, to bi definitivno bilo korišćenje probiotičkih bakterija u kozmetičkoj industriji. Ne brinite, reč je o takozvanim „dobrim“ bakterijama, koje čine razne blagodeti za našu kožu.
Za početak, probiotici su izuzetno važni u izgradnji i očuvanju mikrobioma kože. Šta je mikrobiom kože možete pročitati u ovom tekstu.
U Logona asortimanu možete pronaći PUR serum i krema za lice koji sadrže probiotike i idealni su za negu lica u hladnijem periodu. Zbog naglih prelazaka iz toplog u hladno i obrnuto, koži lica koja je najizloženija potrebna je najveća zaštita. Zbog toga vam savetujemo da isprobate ova dva preparata i zaštitite kožu od raznih uticaja spoljašnje sredine. Imajući u vidu da čitava PUR kolekcija sa probioticima (pored kreme i seruma, dostupni su i gel za tuširanje i losion za telo) poseduje ECARF sertifikat, potpuno je pogodna za ljude sa osetljivom kožom sklonom iritacijama i alergijama.
Pored ova tri zaista velika trenda u kozmetičkoj industriji koji se odnose i na samu kozmetiku, ali i na svet oko nas, 2021. godina iznedrila je još mnogo drugih, manjih trendova. Ipak, smatramo da ukoliko pokušate da ispratite bilo koji od ovih trendova i upustite se u svet prirodne kozmetike, Logona svet može biti pravo mesto za vas.
Istražite sve o nama ovde.
Odličan sajt sa još boljim tekstovima i za nas malo starije dame. Mnogo sam naučila čitajući Vaše tekstove, shvatila da neke stvari radim i pogrešno ali nikada nije kasno da se promene neke navike. Mislim da žena ako je naravno to moguće koristi što prirodnije preparate, šminku, kreme, hidrogenizovanu vodu kako bi sačuvala svežinu i lepotu i u nekim poznijim godinama. U svakom slučaju mislim da je ipak najbitnije da smo iznutra srećne i zadovoljne, onoliko koliko je to moguće a da će se uz manje asistencije svega što nam se nudi to i biti vidljivo na licu. A bore su ipak znakovi nekog života, smeha, manje lepih dogadjaja i ipak su to znaci našeg života i treba živeti sa tim.